Notícies: Finalista en el concurs ARC-La Ràdio!

Escric aquesta entrada només per informar-vos d’una notícia super-mega èpica! El meu relat Narcís, que vaig presentar al concurs ARC-La ràdio PECATS CAPITALS sota el tema supèrbia, ha quedat finalista (de moment només finalista cosa que ja estic molt feliç amb això!!) . El meu relat juntament amb els altres 39 (suposo) finalistes seran recollits en un llibre de relats col·lectiu. Aquesta notícia m’ha fet explotar una bomba de rellotgeria a dins meu: és la primera vegada que un dels meus relats serà publicat en un llibre o almenys en el meu blog o al portal relatsencatala.cat. Tot això és increïble! Només donar les gràcies a l’ARC i a tots els que han confiat en aquest relat o amb altres (sí, també us inclou a vosaltres tercataires!!).
El podeu llegir al portal relatsencatala.cat A sota hi deixaré el link.

http://relatsencatala.cat/relat/narcis/1044116

Anuncis

2 thoughts on “Notícies: Finalista en el concurs ARC-La Ràdio!

  1. Moltes felicitats Edgar. “Narcís” es mereix aquesta distinció i serà un plaer poder veure'l en el recull quan aquest es publiqui. Enhorabona. A veure si publiques en aquest blog un post amb l'arxiu d'àudio del programa “històries”. ^_^

    M'agrada

Deixa un comentari

