Notícies: El meu poema "Pobres Diables" i el relat "Secrets" surten elegits en el concurs ARC-Espriu

La notícia m’acaba d’arribar fa poc i he decidit compartir-la amb tots vosaltres. Gràcies a l’ARC i a tothom per confiar en la meva literatura. Aquest cop és per un poema Pobres Diables (podeu llegir-lo clicant el mateix enllaç). Amb el poema vull transmetre el meu amor per la llengua. La primera estrofa explica la situació del català en el passat i com podreu suposar durant la Guerra Civil i el franquisme. I la segona, la situació del català en l’actualitat, amb el retorn dels diables 😉
És una de les primeres vegades que m’infiltro en el món de la poesia, perquè sempre m’havia sentit més còmode amb la narrativa. Però la oportunitat ho valia. ARC-Espriu rep homentatge al famós poeta català Salvador Espriu, per la commemoració del centenari del seu naixement conegut com l’any Espriu. A més, ARC-Espriu no és exactament un concurs exactament, ja que en realitat no hi ha premi material (a pesar que per a mi ja és suficient premi que em publiquin el meu poema en un recull conjunt), sinó que es tracta d’una iniciativa solidaria a favor de la Marató de TV3. Per tant, tots els ingressos que s’obtinguin amb la venta d’aquesta publicació aniran a favor de la Marató, fet que em gratifica encara més. Tot i que el meu poema ja ha estat elegit encara esteu a temps de participar. Per saber-ne més podeu consultar les bases fent clic, aquí.


I actualitzant aquesta entrada, acabo de descobrir que el meu relat Secrets persentat al mateix concurs Paraula d’Espriu, també ha quedat finalista en el concurs. Aquest explica la història d’un elf i les conseqüències de ser descobert a la humanitat. Espero que us agradi. Amdós històries seràn publicades al recull o publicació conjunta Paraula d’Espriu.
 
Anuncis

Deixa un comentari

