Avui faig 16 anys

Per mi, els aniversaris són dies molt estranys. Qui sap si psicològicament o bé que en realitat, ho són. Gran misteri. Quan ets petit els aniversaris són dies d’alegria i joia i la majoria de vegades també d’interès pels regals que et faran. Però, a mesura que et vas fes més gran la sensació o potser els interessos canvien. No sé si cap a bé o cap a mal. La melangia és una de les sensacions que més m’acompanyen, possiblement com més gran et fas, més gran és aquest sentiment, ja que tens més records al sac.
A pesar que jo sóc el primer en felicitar a la gent per l’aniversari, crec que és una cosa molt subjectiva, no sé si em faig entendre. Que felicites a una persona el mèrit d’haver nascut aquell dia? Un any més en aquest món? Però, així és la tradició.
16 anys és només un número. I el 25 de juliol és un dia com qualsevol altre. Què hi ha en els aniversaris que els fan tan diferents? 
Anuncis

6 thoughts on “Avui faig 16 anys

  1. Moltes felicitats, Edgar!!

    – Felicitats per tenir “només” setze anys i escriure tan fantàsticament bé.

    – Felicitats per tot el que has aconseguit fins ara…

    – Felicitat de cara al futur! ;-)) Que tinguis sort!

    Jo en tinc 51… imagina quin sac tan ple (i pesat) vaig néixer un 19 de desembre i, caram, no sé què té aquesta data que també em sembla màgica ;-))

    M'agrada

  2. Hola, Edgar. Recentment he estat pensant molt en aquest tema. Una persona de la família estava molt malalta i les seves filles van voler fer una celebració d'aniversari a l'hospital. Vam venir quasi tota la família i els amics més propers i crec que, tot i estar ja molt malament, va ser un dia especial per a ella.

    El 25 de juliol és un dia com qualsevol altre, és cert. És tot bastant arbitrari. Però jo he arribat a la conclusió que el dia del teu aniversari és una ocasió per celebrar que has viscut un any més a la Terra. Una ocasió per gaudir de la companyia de les persones que aprecies. Podries fer-ho qualsevol altre dia, és cert. Però de vegades, en aquest món atrafegat i ple de compromisos, necessitem una excusa per quedar amb una persona que apreciem. Aquest és el valor que jo dono als aniversaris.

    M'agrada

  3. Moltes felicitats Edgar!!!

    Jo crec que celebrem els anys que hem gaudit de la vida i posar un any més, doncs és una alegria més.

    I la gent es recorda de tu, és el “teu” dia. A mi m'encanten els aniversaris…

    M'agrada

  4. Sí Sergi estic completament d'acord amb tu, els aniversaris són dies especials, la família et felicita, et truca, t'envien missatges, és un bon dia. Només volia reflexar la meva opinió envers l'aniversari en sí i les meves sensacions. I per cert, a propòsit, gràcies per subscriure't al meu blog i passar-t'hi m'alegra saber que hi ha gent que llegeix el que fas 🙂

    M'agrada

Deixa un comentari

