III Concurs de Microrelats Pecats Capitals 7+1

El passat dia 8 de setembre de 2013 vaig assistir a l’entrega de premis del concurs de Microrelats ARC-La Ràdio: Pecats Capitals 7+1. En aquest concurs hi vaig quedar finalista amb el meu relat “Narcís” un relat ben superb. L’acte es celebrava a Barcelona, a la Biblioteca Sagrada Família. Allà, els relataires em van rebre amb els braços ben oberts, cosa que agraeixo moltíssim. Tot seguit, la presentació va començar amb la lectura d’un relat de relataire Jordi Masó Rahola, anomenat Puzles, sota el tema de la luxúria. A continuació, la presidenta de l’ARC Montserrat Medalla, el mateix Jordi Masó, Núria López (relataire i prologuista del recull) i Jordi Rubiralta (presentador del programa radiofònic Tirant de Llibres a Ràdio Sant Celoni) que ens van presentar el concurs i les diferents activitats que s’havien dut a terme relacionat amb ell. A continuació, va començar la lectura dels microrelats a càrrec dels mateixos finalistes o actors que els llegien per ells. Quan em va tocar el meu torn estava nervisíssim i no sabia si m’entrebancaria o no em sortirien les paraules però finalment, crec que tot va anar bé. I després va arribar el moment que tots esperàvem. Els guanyadors del concurs de microrelats que van ser:
 

 

3r Premi, ex aequo, per al microrelat
autor: Ferran d’Armengol
Relat presentat sota el subtema “Escriptura”
3r Premi, ex aequo, per al microrelat
autor: Sergi G. Oset
Relat presentat sota el subtema “Enveja”
2n Premi per al microrelat
autor: Toni Arencón i Arias
Relat presentat sota el subtema “Peresa”
1r Premi per al microrelat
autora: Sílvia Armangué Jorbà
Relat presentat sota el subtema “Gola”
Novament felicito als guanyadors, que crec que han tingut un premi molt ben merescut, amb uns microrelats molt originals. Podeu llegir-los simplement clicant al mateix títol del microrelat. Però per mi ja tenia el premi. M’han publicat el meu relat juntament amb els autors finalistes al recull Pecats Capitals 7+1. Amb això, ja estic més que feliç. Em feia molta il·lusió que el publiquessin en aquest recull conjunt i és el primer lloc on publiquen algun dels meus relats, a part és clar, d’Internet. Així que agraeixo de tot cor, a tots els que hagin fet possible aquest concurs, a tots els membres del jurat (del que al final en vaig formar part), als organitzadors, als il·lustradors, als relataires finalistes, a tothom que m’hagi donat suport (o criticat, perquè també agraeixo les crítiques ja que t’ajuden a millorar) aquí al blog, al meu perfil de relatsencatala.cat o a qualsevol altre lloc on hagi aportat el meu granet de sorra. I també a tots autors dels 281 relats que es van presentar al concurs, perquè sense la participació i els relats de tots aquest concurs no seria possible. A tots, gràcies. Gràcies per ajudar-me a complir el meu somni una mica.
Fotos fetes per Ferran d’Armengol i Empar Saéz
Anuncis

8 thoughts on “III Concurs de Microrelats Pecats Capitals 7+1

Deixa un comentari

