1 any de la màgia de les lletres!!

Un any ja! Sembla ahir que vaig decidir crear aquest blog! De bon principi vaig  començar sense gaire motivació, ja que ja se sap que guanyar seguidors en un blog literari i a més, en català és complicat. Però, els resultats que han sortit són increïbles, lluny del que mai m’hauria imaginat. 50 entrades, 24 seguidors, 2922 visites, 78 comentaris… Potser us poden semblar unes estadístiques humils, però per a mi són un gran regal! Gràcies a tots per la vostra fidelitat!! Esperem que aquest blog continuï molts i molts anys mes i que les estadístiques per l’any que ve segueixin almenys com aquest!


A continuació, per curiositat, podreu triar i remenar les estadístiques principals del blog des que es va crear. Voleu saber quines són les entrades més visitades? De quins països són els meus visitants? Doncs aquí ho teniu!


























8 thoughts on “1 any de la màgia de les lletres!!

  1. Assumpta says:

    Enhorabona!! Un any de blog i de blogaire jove!!
    Avui, a cal XEXU (no coneixes en XEXU? malament! hehehe… mira, el pots trobar aquí) comentàvem un post seu que es diu “zombiblog”… i es que es veu que un il·luminat ha manifestat que avui en dia triomfa el twiter i el “feisbuc” però que els blogs són morts… bah!! els nostres són vius i ben vius :-))

    Feliç aniversari i per molts anys més!!!

    Consell: Passa per cal XEXU i deixa un comentari, veuràs que els teus seguidors encara augmentaran més ;-))

    M'agrada

  2. Assumpta says:

    Una altre cosa: I si vols tenir més seguidors encara… treu la moderació de comentaris, home, que es molt lletja… és com desconfiar de qui escriu… Deixa que surtin els comentaris lliurement! 😉

    M'agrada

  3. XeXu says:

    Bon vespre Edgar! T'agraeixo el comentari que m'has deixat, que m'ha permès conèixer el teu blog. Donat el tema que tracta el meu darrer post, m'ha faltat temps per venir-te a veure, ja que un jove blogaire com tu se l'ha de tenir controlat, hehehe! M'alegro que el teu blog faci ja un any (només sap greu no haver-lo descobert abans), perquè això vol dir que camina amb pas ferm i que gaudeixes fent-lo. Espero que et sentis ben a gust en aquest món virtual i que realment duris molts anys. Et felicito per aquest primer aniversari, jo ja t'he fitxat i t'aniré seguint. Per cert, si t'interessa la literatura, també tinc un blog de ressenyes de llibres que potser et pot agradar. Sóc un fanàtic dels llibres, ja ho aniràs veient.

    Ah, i no facis cas de l'Assumpta, que sempre exagera, eh! Em té molt mimant, això és tot. Aquesta dona no hi toca gaire, ja ho veuràs, hehehe. Un petó Assumpta, que sé que ho llegiràs!

    M'agrada

  4. Consol says:

    Hola Edgar i felicitats pel teu bloc. M'ha cridat l'atenció el teu comentari a cal Xexu i he decidit visitar-te. M'ha fet pensar això que dius del català. Crec sincerament que en un món globalitzat com el que vivim, allò que ens distingeix, ens dóna personalitat i ens fa interessants és tot allò en que som genuints i la nostra llengua en forma part.

    M'agrada

  5. Assumpta says:

    En XEXU és un desastre… et diu que té un blog de ressenyes de llibres (molt bo, per cert) i no et diu el nom i l'adreça del blog. És aquest:

    http://llibresipunt.blogspot.com/

    I, posats a recomanar blogs, jo també participo en un de lectures. És MOLT diferent del d'en XEXU, és compartit i també és molt maco amb imatges, vídeos, comentaris “durant les lectures”… Aquí tens l'adreça, hi ets convidat! 😉

    http://estemllegint.blogspot.com/

    M'agrada

Deixa un comentari

