Guanyador de la Final de VullEscriure

http://forum.vullescriure.cat/viewtopic.php?f=2&t=269#.U85Cufl_v5s

Escric aquesta entrada per anunciar-vos una molt bona notícia: he guanyat la Gran Final del Torneig dels Escriptors de VullEscriure. El que em fa més il·lusió de tot plegat és que he aconseguit guanyar gràcies a les votacions populars. Això només fa que alegrar-me encara més. Que a la gent els hi agradin els teus textos i la teva forma d’escriure és un autèntic privilegi. Estic en un núvol. I parlant de núvols, el text guanyador serà publicat a la web del nuvol.com, una web cultural catalana. A més a més, la TereSM em farà una entrevista virtual que editarà juntament amb el meu text i suposo que amb d’altres coses sobre el Torneig. Així doncs ben aviat en podreu gaudir.
I si esteu de vacances i no sabeu que fer, podeu passar-vos per la web de vullescriure.cat on s’organitza un relatcrossing per tal de fer un experiment literari molt interessant que no us podeu perdre.
http://forum.vullescriure.cat/viewtopic.php?f=19&t=268
Només queda agrair a tothom que m’hagi votat, em segueixi o hagi llegit els meus textos pel recolzament moral que això suposa, que m’anima a seguir escrivint i anar millorant dia a dia.

Deixa un comentari

