Liebster award

Faig aquesta entrada especial perquè m’han nominat al premi blogaire Liebster Awards que té la intenció de difondre els blogs Així doncs, he decidit seguir la cadena i respondre a les preguntes que m’han proposat. M’ha nominat la Joana del blog “Just Books“, passeu-vos-hi, és un blog genial. I en català!

El Liebster award consisteix en:  

  • Donar les gràcies al bloc que t’ ha nominat.
  • Respondre a les 11 preguntes que t’ han plantejat.
  • Nominar 11 blocs que tinguin menys de 200 subscriptors.

I jo nomino als blogs següents, heu de respondre les mateixes preguntes que m’han plantejat a mi (en teoria havia de plantejar noves preguntes, però no sóc molt imaginatiu elaborat preguntes ^_^):

1. Quin és el teu gènere literari preferit?
Quina pregunta mes òbvia (hehehehe). El meu és el gènere fantàstic, i dient fantàstic incloc la fantasia i la ciència-ficció, que per mi són la millor invenció que s’ha fet en la història, a part de la literatura, és clar ^_^
2. Com et vas animar a escriure un blog?
Doncs no me’n recordo ben bé, però diria que va ser veient una sèrie de blogs molt ben fets i sumat a la meva passió per la literatura en general em va empènyer a crear-lo.
3. Prefereixes sagues o llibres sense continuació?
Ara mateix llibres sense continuació, perquè el meu temps per llegir és limitat (s’ha de compaginar amb escola, escriure, idiomes, bàsquet, amics i un llarg etcètera). Però, si m’enamoro d’una saga no pararé fins devorar-la sencera.
4. Quin és el llibre que has rellegit més vegades?
No acostumo rellegir llibres, perquè hi ha la possibilitat d’emportar-te alguna decepció i si ho faig, només llegeixo fragments. Però responent a la pregunta, ha sigut “En Flames” de Suzanne Collins, sobretot l’escena dels Jocs de la Fam en si mateixos.
5. Quin és el millor llibre que has llegit aquest últim any?
“Sóc llegenda” de Richard Matheson, un llibre que s’ha convertit en un dels meus favorits. Tracta de les vivències d’en Neville, l’únic supervivent a una mena de virus que ha convertit a la gent en una mena de zombis-vampirs. L’estil de l’autor és simplement perfecte i alguns passatges immillorables, sobretot el del gos i el final.
6. Quina és la teva portada preferida?
Aquesta és una pregunta difícil de respondre… Jo no acostumo a ser dels que es fixen en un llibre per la portada, sinó més aviat per la sinopsi. Tanmateix, el disseny de la portada de “Els jocs de la fam” m’encanta, és senzill, però a la vegada interessant, una mica com la mateixa novel·la en si de fet.

7. Quin llibre t’emportaries a una illa deserta?
Aquesta és una pregunta que he respost centenars de vegades i en realitat, la majoria de vegades he respost amb un llibre diferent. Aquesta vegada em quedo amb “Robinson Crusoe” a veure si m’ajuda a saber sobreviure i escapar de l’illa 😉
8. Quin és el teu personatge literari masculí preferit?
Harry Potter, cal donar cap més explicació?
9. Quin és el teu personatge literari femení preferit?
La Luna Lovegood, de la saga Harry Potter, és simplement, sublim. La Katniss també està entre les meves opcions, però crec que la batalla l’ha guanyat la Luna. Però guanyar una batalla no vol dir la guerra… ^_^
10. Que l’hi diries al teu personatge literari preferit?
Que em presentés al senyor Ollivanders.
11. Quin és el teu autor o autora preferit?
No puc respondre a aquesta pregunta. Això seria discriminar algun geni literari i de petit m’han ensenyat que no s’ha de discriminar a les persones (hehehe).

8 thoughts on “Liebster award

  1. XeXu says:

    T'agraeixo la nominació, però fa molt temps que no segueixo cadenes d'aquest tipus. Veig que en el teu cas Els jocs de la fam t'han marcat força. M'agradarà veure si d'aquí uns anys el gènere fantàstic és encara el teu preferit. Ah, si no has llegit encara els llibres de 'La crònica de l'assassí de reis' de Patrick Rothfuss, a què esperes?

    M'agrada

Deixa un comentari

